منتشر شده در : 18 شهریور, 1402

فرق دستگاه بسته بندی صنعتی و خانگی

دسته بندی ها :بسته بندی

بسته بندی یکی از پر سود ترین کسب و کار ها است. از این رو می توان در تیراژ خانگی و پایین و همچنین تیراژ بالا و صنعتی نیز در این فعالیت شریک بود. دستگاه های بسته بندی انواع گوناگونی دارند که به طور کلی به دو بخش خانگی و صنعتی تقسیم می شوند.

SHARE IT

دستگاه بسته بندی خانگی

فرق دستگاه بسته بندی صنعتی و خانگی

 

بسته بندی یکی از پر سود ترین کسب و کار ها است. از این رو می توان در تیراژ خانگی و پایین و همچنین تیراژ بالا و صنعتی نیز در این فعالیت شریک بود. دستگاه های بسته بندی انواع گوناگونی دارند که به طور کلی به دو بخش خانگی و صنعتی تقسیم می شوند. دستگاه های خانگی از مکانیزم ساده تر و حجم و توان تولیدی پایین تری برخوردار هستند و طبیعت آن ها نیز همین است. اما دستگاه های صنعتی توان تولید سریع تر و در حجم و میزان بالاتری را دارا است. در ادامه درباره دستگاه های بسته بندی خانگی و صنعتی مفصل صحبت خواهیم کرد.

فرق دستگاه بسته بندی صنعتی و خانگی - کاوش صنعت

دستگاه بسته بندی خانگی

 

این دستگاه ها با توان پایین مناسب برای فعالیت در منزل هستند. می توان با این دستگاه ها انواع حبوبات یا سبزیجات را با سبک وکیوم بسته بندی کرد و در بازارهای مورد نظر به فروش گذاشت. پر مصرف ترین دستگاه بسته بندی خانگی، دستگاه بسته بندی حرارتی است که با ایجاد حرارت روی سلفون، آن را وکیوم می کند و می توان در خانه مثلا لوبیا را در حجم های یکسان یا متفاوتی با این روش وکیوم کرد و آماده عرضه کرد. به این دستگاه دستگاه دوخت دستی هم می گویند زیرا فرایند آن شبیه دوختن است اما با ایجاد حرارت.

 

چرا باید دستگاه بسته بندی خانگی تهیه کرد؟

 

نکته اول بعضی از صنایع مانند بسته‌بندی این امکان را دارند که بدون داشتن محیط صنعتی و کارخانه، در محیطی کوچک‌تر مثل منزل راه‌اندازی شوند. این روش به دلیل هزینه های پایینی که دارد حاشیه سود بالایی نیز دارد.

 

نکته دوم اینکه بسته بندی خانگی ریسک پایین‌تری در خصوص اجاره ملک صنعتی و یا خرید تجهیزات گران قیمت کارخانه‌ای دارد. از طرف دیگر بعضی از کسب و کارها کاملا فصلی هستند و از لحاظ اقتصادی خرید دستگاه‌های گران قیمت صنعتی و ایجاد محیط کارخانه ای برای آنها توجیه اقتصادی ندارد. کار بسته بندی بسیار حوزه وسیعی است که می توان در هر بخشی که دوست دارید در آن فعالیت کنید.

 

چه محصولاتی را می شود در خانه بسته بندی کرد؟

 

تقریبا تمامی محصولات مانند محصولات غذایی یا شوینده و مواد بهداشتی را می شود در دستگاه های مختلف در خانه بسته بندی کرد. فرق مهم بسته بندی در خانه یا در کارخانه تیراژ آن است. میزان و سرعت متفاوت است اما در نوع محصول فرق چندانی باهم ندارند.

 

دستگاه بسته بندی صنعتی

 

همانطور که از نام این دستگاه ها مشخص است برای بسته بندی در حجم بالا و میزان زیاد استفاده می شود. دستگاه های بسته بندی صنعتی انواع گوناگونی دارند که باز هم بسته به نیاز استفاده می شود. این دستگاه ها برای صاحبان مشاغل و کارخانه هایی که در زمینه تولید محصولات غذایی یا شیمیایی فعالیت می کنند مناسب است و می تواند بخش مهمی از کار آن ها را راحت و آسوده سازد. بسته بندی امروزه یکی از مهم ترین بخش های هر کسب و کاری است و باید آن را جدی گرفت. تصمیم گیری بسیاری از مخاطبان محصولات روزمره بر اساس بسته بندی آن است. بهترین برند های جهان همواره بیشترین هزینه ها را برای بسته بندی انجام می دهند. لازمه یک بسته بندی خوب داشتن دستگاه بسته بندی صنعتی مناسب است تا بتواند پاسخ گوی نیازهای شما و حرفه شما باشد.

 

برای مشاهده دستگاه های بسته بندی صنعتی کاوش صنعت کلیک کنید

 

فرق دستگاه بسته بندی صنعتی و خانگی - کاوش صنعت

 

انواع دستگاه های بسته بندی صنعتی

 

  • دستگاه قوطی پرکن

  • دستگاه کیسه پر کن

  • دستگاه بسته بندی اتوماتیک

  • دستگاه بسته بندی توزین دار

  • شیرینگ پک

  • ….

 همچنین مشاهده کنید: دستگاه بسته بندی آجیل و خشکبار

نتیجه

 

برای هر کسب و کاری انتخاب مناسبی وجود دارد. باید دقیق و درست انتخاب کرد تا بهترین نتیجه حاصل شود. با تماس با کارشناسان ما و نیازسنجی دقیق، به بهترین انتخاب برای خود برسید. دستگاه های بسته بندی کاوش صنعت با ۳۶ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش، ضامن موفقیت کسب و کار شما هستند. همین حالا جهت استعلام قیمت تماس بگیرید. به دلیل پیچیده بودن عملکرد دستگاه ها و تخصصی بودن هر یک از آن ها شما نیاز دارید برای یک خرید عالی و داشتن یک دستگاه بسته بندی صنعتی درجه یک با کارشناسان خبره این حوزه مشورت کنید. کاوش صنعت با هدف رضایت حداکثری مشتریان آماده هرگونه همکاری و پاسخ دادن به نیاز های شما است.

 

برای تجربه بهتر در نمایش کاتالوگ لطفا گوشی خود را بچرخانید
For a better experience in viewing the catalog, please rotate your phone
للحصول على تجربة أفضل في عرض الكتالوج ، يرجى تدوير هاتفك

برای تجربه بهتر در نمایش کاتالوگ لطفا گوشی خود را بچرخانید
For a better experience in viewing the catalog, please rotate your phone
للحصول على تجربة أفضل في عرض الكتالوج ، يرجى تدوير هاتفك