منتشر شده در : 2 آبان, 1402

دستگاه شیرینگ رومیزی، راهنمای جامع + خرید

دسته بندی ها :بسته بندی

به طور کلی تمامی دستگاه های شرینک پک عملکردی مشابه دارند و با یک سیستم کلی یکسان و تفاوت در جزییات کار می کنند. در دستگاه‌های شیرینگ رومیزی، از نایلون شیرینگ که از جنس پلی اتیلن سبک است، برای بسته بندی استفاده می‌شود.

SHARE IT

دستگاه شیرینگ رومیزی

دستگاه شیرینگ رومیزی مناسب برای بسیاری از کسب و کارها است و می توانند به راحت ترین شکل ممکن از آن استفاده کنند. دستگاه شیرینگ پک انواع گوناگونی دارد که شرینگ رومیزی یکی از این مدل هاست. در این مقاله با این دستگاه و کارایی هایش بیشتر آشنا می‌شویم.

شیرینگ کردن محصولات یعنی چه؟

شرینگ یا شیرینگ پک کردن محصولات به منظور بسته بندی ساده و مقرون به صرفه است. یک لفاف پلاستیکی شفاف در این روش به دور محصولات پیچیده می شود. بیشتر کاربرد این نوع بسته بندی برای آب معدنی و نوشیدنی هاست. برای آشنایی بیشتر می‌توانید مقاله شیرینگ پک آب معدنی را نیز بخوانید.

شیریگ پک کردن محصولات به حمل و نقل آسان آنها و بهداشتی بودن فرایند حمل و بارگیری و توزیع کمک شایانی می کند. همچنین جای کمتری را نیز در انبار می گیرد و این امر به صرفه جویی می انجامد.

دستگاه شیرینگ رومیزی

شیرینگ پک رومیزی چطور کار می‌کند

به طور کلی تمامی دستگاه های شرینک پک عملکردی مشابه دارند و با یک سیستم کلی یکسان و تفاوت در جزییات کار می کنند. در دستگاه‌های شیرینگ رومیزی، از نایلون شیرینگ که از جنس پلی اتیلن سبک است، برای بسته بندی استفاده می‌شود. این نایلون‌ها علاوه بر سبک بودن، مقاومت بالایی دارند و به راحتی از طریق حرارت به دور محصول جذب می‌شوند. پوشش محصول با استفاده از این نایلون باعث می‌شود تا از آن به خوبی محافظت شود.

مزایای دستگاه شیرینگ رومیزی

  1. دستگاه‌های شیرینگ رومیزی ابعاد و اندازه کوچکی دارند و همچنین وزن آن ها نیز نسبت به نمونه های مشابه بسیار بسیار پایین تر است. ابعاد خوش دست این دستگاه ها باعث شده است تا در بسیاری از کارگاه های کوچک به راحتی روی یک میز و سطح صاف قرار بگیرد و بهترین کارایی را داشته باشد.
  2. به دلیل ساختار و عملکرد ساده تر دستگاه های رومیزی به طبع قیمت آن نیز کم تر است و این نکته بسیار برای کسب و کارها و حرفه های نوپا حائز اهمیت است. لازک به ذکر است قیمت پایین تر این دستگاه ها به معنای عملکرد ضعیف آن ها نیست
  3. دستگاه شیرینگ رومیزی نقش خوبی در حفاظت از محصولات دارد و از این نظر تفاوتی با سایر دستگاه‌ها ندارد. شیرینگ پک صورت گرفته با این دستگاه‌ها میتواند از محصول در برابر انواع آلودگی و گرد و غبار محافظت نماید.

دستگاه شیرینگ رومیزی، راهنمای جامع + خرید - کاوش صنعت

ویژگی‌های فیزیکی دستگاه

  • حداکثر طول و عرض بسته بندی: 45 در 50 سانتی متر
  • حداکثر ارتفاع بسته بندی : 50 سانتی متر
  • جنس سلفون بسته بندی : pvc-pof-pp
  • سیستم کنترل دستگاه: الکترونیکی-دستی
  • توان مصرفی : 2000w

قیمت و خرید دستگاه شیرینگ رومیزی

به دلیل ساخت انحصاری دستگاه های بسته بندی در کاوش صنعت نمی شود از پیش و بدون بررسی قیمت ارائه کرد. دستگاه شیرینگ رومیزی را می شود برای هر کسب و کاری منحصر به خودش طراحی و اجرا کرد که بهترین بازدهی و بهره وری را داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه های شیرینگ و خرید دستگاه شی به طور کل دستگاه ها و ماشین آلات بسته بندی صنعتی با کارشناسان ما در کاوش صنعت در تماس باشید.

تماس با کارشناس

 

برای تجربه بهتر در نمایش کاتالوگ لطفا گوشی خود را بچرخانید
For a better experience in viewing the catalog, please rotate your phone
للحصول على تجربة أفضل في عرض الكتالوج ، يرجى تدوير هاتفك

برای تجربه بهتر در نمایش کاتالوگ لطفا گوشی خود را بچرخانید
For a better experience in viewing the catalog, please rotate your phone
للحصول على تجربة أفضل في عرض الكتالوج ، يرجى تدوير هاتفك