خرید دستگاه ساشه مایعات با قیمت روز و بهترین کیفیت

دستگاه ساشه مایع، یک تجهیزات بسته‌بندی پیشرفته است که برای بسته‌بندی مایعات مانند آبلیمو، سس‌ها، عسل، شکلات مایع، روغن زیتون و مواد شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه از نوعی ساشه دارای توانایی بالا برای ایجاد ساشه‌های تک نفره است، به طوری که می‌تواند مایعات با ویسکوزیته‌های مختلف را بسته‌بندی کند، ساشه‌هایی که به صورت مدادی یا با عرض کم و طول زیاد تولید می‌شوند.

از ویژگی‌های اصلی دستگاه ساشه مایعات می‌توان به توانایی بسته‌بندی محصولات متنوع، دقت بالا در ساخت ساشه تک نفره، و کارایی در بسته‌بندی مایعات با ویسکوزیته مختلف اشاره کرد. این دستگاه معمولاً در صنایع غذایی برای بسته‌بندی محصولات مانند سس‌ها، شکلات مایع، و روغن زیتون به کار می‌رود. همچنین، در صنایع شیمیایی برای بسته‌بندی مواد شوینده، شامپوهای هتلی و ضدعفونی‌کننده‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای خرید دستگاه ساشه مایعات، با کارشناسان شرکت کاوش صنعت تماس حاصل فرمایید.

ویدیو دستگاه را مشاهده کنید

چرا کاوش صنعت

سه سال گارانتی و پانزده سال خدمات پس از فروش

یکی ازمهمترین رویکرد های شرکت کاوش صنعت ،ارائه شایسته خدمات پس از فروش به مشتریان خود می باشد. ماشین آلات بسته بندی هم مانند همه ماشین آلات صنعتی استهلاک پذیر هستند و نیازمند به روز رسانی و تسهیل عملکردند. مطمئنا به عنوان یک تولید کننده برای شما اهمیت بسیاری دارد که خط تولیدتان همواره در شرایطی ایده آل عمل کند. در این راستا شرکت کاوش صنعت سعی نموده بهترین و سریعترین خدمات را پس از تولید محصول و فروش به مشریان ارائه دهد.از جمله این خدمات پاسخگویی سریع به سوالات احتمالی مشتریان پس از نصب و راه اندازی دستگاه ، تامین قطعات مورد نیاز و نصب و تعمیرات دستگاه  می باشد.

نوآوری در ساخت دستگاه های بسته بندی
کاوش صنعت

ما راه حل مشکلات شما را پیدا کردیم

دستگاه بسته بندی حبوبات

دستگاه بسته بندی آجیل و خشکبار

دستگاه بسته بندی ادویه

دستگاه
شیرینگ پک

دستگاه
خشک کن میوه

مشخصات دستگاه ساشه مایعات

دستگاه بسته بندی ساشه، یکی از پیشرفته‌ترین تجهیزات در صنعت بسته‌بندی است که برای بسته‌بندی محصولات مختلف مایع و پودری استفاده می‌شود. این دستگاه با توجه به نیاز به انعطاف پذیری در بسته‌بندی محصولات مختلف، از دو نوع پیستون و پیمانه‌های حجمی برای مواد مایع و پودری استفاده می‌کند. به عنوان مثال، برای بسته‌بندی عسل، که یک مایع است، از پیستون استفاده می‌شود که به دقت مورد نیاز را اندازه‌گیری و بسته‌بندی می‌کند. از طرفی برای بسته‌بندی پودرهای مانند پودر شیرینی، که نیاز به اندازه‌گیری دقیق حجم دارند، از پیمانه‌های حجمی استفاده می‌شود که به طور دقیق حجم مورد نیاز را به صورت خودکار می‌سنجد و بسته‌بندی می‌کند.

این دستگاه با ظرفیت بالا بوده و می‌تواند تا ۱۰ بسته در دقیقه را بسته‌بندی کند. بهره‌گیری از صفحه نمایش لمسی و سیستم PLC امکان کنترل و نظارت دقیق بر فرآیند بسته‌بندی را فراهم می‌آورد و به واسطه طراحی طبق استانداردهای جهانی، تضمین کیفیت و ایمنی محصولات بسته‌بندی شده را فراهم می‌کند. همچنین، با داشتن دقت بسیار بالا در اندازه‌گیری محصولات، این دستگاه قابلیت بسته‌بندی محصولات با ابعاد مختلف از عرض ۵۰ میلیمتر تا ۱۰۰ میلیمتر و وزن تا ۲۰۰ گرم را دارد، که این امر موجب می‌شود که بتوان محصولات متنوعی را با این دستگاه بسته‌بندی کرد، از جمله مواد غذایی مانند آب‌لیمو، عسل، روغن زیتون، چای پودری و همچنین محصولات بهداشتی مانند شامپوها و مواد شوینده.

به طور کلی، دستگاه بسته‌بندی ساشه به دلیل این ویژگی‌ها و قابلیت‌های بالا، یک ابزار اساسی در بهبود فرآیندهای بسته‌بندی صنعتی و حتی خانگی محسوب می‌شود که توسعه کسب و کار را تسریع و بهینه می‌کند.

کاوش صنعت را دنبال کنید :
مشخصات فنی

عملکرد دستگاه

Electro-Mechanical , Pneumatics

برق مورد نیاز

1~ 220 v

توان مصرفی

1 kw

هوای مصرفی

۴ – ۶ bar

تعداد بسته بندی

30-80 per minute

وزن بسته

 1 – 50 gr

حداقل ابعاد بسته بندی

W : 25 mm – L : 30 mm

حداکثر ابعاد بسته بندی

W : 100 mm – L :150 mm

لفاف بسته بندی

PVC – OPP – CPP – BOPP – Metallized – Polyethylene

وزن دستگاه

250 kg

تجهیزات قابل نصب

تاریخ زن حرارتی

 ایزی اپن (آسان باز شو)

سیستم پانج ( گرد یا کلاه مکزیکی)

تبدیل بدنه به استنلس استیل

سیستم سوراخ زن

ساختار و نحوه کار دستگاه ساشه مایعات

دستگاه ساشه مایعات از دو بخش فیدر و پکینگ تشکیل شده است.

بخش فیدر قسمت بالایی دستگاه است که شامل مخزن ،موتور و سیلندر است. مخزن دستگاه ساشه محل ورود محصول توسط اپراتور است.

با توجه به نوع مایع سیستم پرکردن متفاوت است. برای بسته بندی مایعات غلیظ از سیستم پرکن سیلندری و برای بسته بندی مایعات رقیق از شیر و پمپ استفاده می شود.

محصول پس از رسیدن به وزن تعیین شده از طریق قیف خروجی به سمت پکینگ دستگاه می رود. 

پکینگ دستگاه بسته بندی بخش پایینی دستگاه است و عمل فرم دهی به سلفون و پر کردن و دوخت نهایی بسته توسط این بخش صورت می گیرد.

فرم بسته بندی محصول هم توسط این بخش مشخص می شود. انواع فرم های بسته بندی که توسط دستگاه ساشه کاوش صنعت می توان تولید کرد : مدادی و سه طرف دوخت است. 

دستگاه بسته بندی ساشه مایعات کاوش صنعت قابلیت پرفراژ دارکردن بسته ها را دارد. 

 از مهمترین قابلیت های دستگاه بسته بندی ساشه کاوش صنعت تغییر حالت بسته بندی از فرم مدادی به سه طرف دوخت و بالعکس است. 

قیمت دستگاه ساشه مایعات

معمولاً قیمت این دستگاهها بسته به ویژگی‌ها، ظرفیت، دقت، و توانایی‌های مختلفی که دارند، متغیر است. شرکت کاوش صنعت به عنوان یکی از تامین‌کنندگان معتبر در این زمینه، دستگاه‌های با کیفیت و متنوعی را عرضه می‌کند که می‌توانند به انواع مختلف صنایع، از جمله صنایع غذایی، بهداشتی، شیمیایی و دارویی، خدمت کنند. قیمت دستگاه ساشه مایعات معمولاً بسته به نوع دستگاه، ویژگی‌های فنی، و امکانات مورد نیاز مشتریان تعیین می‌شود. برای دریافت قیمت دقیق و مشاوره بیشتر در خرید دستگاه ساشه مایعات از شرکت کاوش صنعت، پیشنهاد می‌شود با واحد فروش یا بازاریابی این شرکت تماس حاصل فرمایید.

کاربرد دستگاه ساشه مایعات

دستگاه ساشه مایعات غلیظ یکی از ماشین آلات بسته‌بندی تخصصی و چندمنظوره است که قابلیت بسته‌بندی مایعات با ویسکوزیته‌های متفاوت را به صورت مدادی یا با عرض کم و طول زیاد دارد. این دستگاه عموماً برای بسته‌بندی محصولات مایع تک نفره و یکبار مصرف مانند آب‌لیمو، سس‌های مختلف، عسل، شکلات مایع و روغن زیتون برای مصارف رستورانی و صنایع مختلف استفاده می‌شود.
این دستگاه به دلیل بدنه‌ای کاملاً استیل ضدزنگ، بسیار مقاوم است که باعث می‌شود برای بسته‌بندی مایعات غلیظ نیز مناسب باشد. از طریق دستگاه ساشه مایعات می‌توان به راحتی محصولات را در بسته‌های کوچک تک‌نفره و یکبار مصرف قرار داد. نوع دوخت و بسته‌بندی این دستگاه‌ها نیز متنوع است، شامل سه‌طرف دوخت و مدادی می‌شود.

دستگاه ساشه مایعات با ارزان ترین قیمت در کاوش صنعت

در کاوش صنعت، دستگاه ساشه مایعات با ارزان‌ترین قیمت ارائه می‌شود. ما به عنوان یکی از پیشگامان در ارائه تجهیزات بسته‌بندی، از تکنولوژی پیشرفته و مهندسی دقیق برای ساخت دستگاه‌هایی با کیفیت بالا استفاده می‌کنیم. مشتریان ما از دستگاه‌های ساشه مایعات ما به دلیل قابلیت بسته‌بندی مایعات غلیظ و رقیق با ویسکوزیته‌های مختلف به‌صورت مدادی یا با عرض کم و طول زیاد بهره‌مند شده‌اند.
دستگاه‌های ما با دقت بالا و قابلیت بسته‌بندی محصولات تا وزن 70 گرم، مناسب برای کارخانه‌ها و کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت دستگاه ساشه مایعات، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

نحوه سفارش دستگاه ساشه مایعات در کاوش صنعت

برای سفارش دستگاه ساشه مایعات، شما می‌توانید با تیم فروش ما تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده‌اند تا درخواست شما را پذیرفته و بهترین پیشنهاد را برای شما ارائه دهند. می‌توانید از طریق تماس تلفنی، ارسال ایمیل یا پر کردن فرم درخواست در وب‌سایت با ما در تماس باشید.

نحوه ارسال دستگاه ساشه مایعات در کاوش صنعت

در کاوش صنعت، دستگاه ساشه مایعات به شما با بسته‌بندی محکم و ایمن ارسال خواهد شد. برای اطمینان از رسیدن سالم و به موقع دستگاه ساشه مایعات به شما، از روش‌های معتبر حمل و نقل استفاده می‌کنیم و پیگیری دقیقی را در هنگام ارسال انجام می‌دهیم تا شما از وضعیت سفارش خود آگاه باشید.

سوالات متداول

برای خرید دستگاه ساشه مایعات، شما می‌توانید با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری درباره محصولات و قیمت‌ها دریافت کنید. ما از راه‌های مختلف ارتباطی از جمله تماس تلفنی، ایمیل یا پرکردن فرم در وب‌سایت پشتیبانی می‌کنیم. پس از انتخاب مدل مورد نظر، مشاوران ما شما را در مراحل خرید و پرداخت هدایت خواهند کرد.

بعد از تأیید سفارش، دستگاه ساشه مایعات به آدرس شما ارسال می‌شود. ما از روش‌های معتبر حمل و نقل استفاده می‌کنیم تا دستگاه به سرعت و به صورت سالم به دست شما برسد. در هر مرحله از ارسال، شما می‌توانید از وضعیت سفارش خود آگاه شوید و در صورت نیاز با پیگیری ما تماس بگیرید.

بله، ما در کاوش صنعت امکانات لازم برای نصب و راه‌اندازی دستگاه ساشه مایعات را داریم. پس از دریافت دستگاه، تیم ما با شما تماس خواهد گرفت تا زمان مناسبی برای نصب و آموزش استفاده از دستگاه تعیین کند. همچنین، شما می‌توانید از طریق منابع آموزشی ما به صورت آنلاین هم به راه‌اندازی و استفاده بهینه از دستگاه دست پیدا کنید.