منتشر شده در : 18 شهریور, 1402

دستگاه بسته بندی قند و شکر

دسته بندی ها :بسته بندی

دستگاه‌های بسته بندی قند حبه یا خرد شده و شکر در انواع و اقسام گوناگونی وجود دارند که شامل قیمت های متفاوتی در بازار هستند. بسته بندی های قند و شکر را که به صورت دستی و ساده و یا به صورت خودکار انجام شده است می‌توانید در بازار مشاهده کنید. این ماشینها دستگاه هایی دیجیتالی هستند که می‌توانند قند و شکر را خیلی راحت بسته بندی کنند.

SHARE IT

دستگاه بسته بندی قند و شکر
بسته بندی قند و شکر

همه چیز درباره بسته بندی قند و شکر

بسته بندی قند و شکر از عناصر مهم در فروش این محصول در صنایع غذایی می باشد. هر روز هزاران تن شکر استفاده می‌شود که این شکرها با استفاده از دستگاه‌هاي بسته بندی مختلف بسته بندی می‌گردند و به بازار عرضه می‌شوند.
یکی از مهم ترین گروه های ماشین آلات که برای بسته بندی این محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد، دستگاه های بسته بندی شکر و قند هستند که در بخش ماشین آلات بسته بندی قرار می‌گیرند.

دستگاه بسته بندی مواد پودری چیست؟

معرفی و فروش انواع و اقسام دستگاه‌های بسته بندی قند و شکر

دستگاه‌های بسته بندی قند حبه یا خرد شده و شکر در انواع و اقسام گوناگونی وجود دارند که شامل قیمت های متفاوتی در بازار هستند. بسته بندی های قند و شکر را که به صورت دستی و ساده و یا به صورت خودکار انجام شده است می‌توانید در بازار مشاهده کنید. این ماشینها دستگاه هایی دیجیتالی هستند که می‌توانند قند و شکر را خیلی راحت بسته بندی کنند.
قیمت انواع دستگاه‌های بسته بندی قند و شکر
به خاطر تغییرات و نوسانات زیاد در قیمت ارز متاسفانه ما نمی‌توانیم قمیت دستگاه های بسته بندی قند و شکر را به طور دقیق تعیین کنیم. ولی اگر تمایل دارید که از قیمت نهایی دستگاه های طبقه بندی و دستگاه های دیگر تولید کننده آگاه شوید می‌توانید به سایت‌های مربوطه بخصوص سایت های عرضه عمده این محصولات مراجعه نمایید و کارشناسان این سایت‌ها مشاوره‌هایی را نیز به همراه آخرین قیمت‌ها در اختیار شما می گذارند.

کارکرد و عملکرد دستگاه‌های بسته بندی قند و شکر

ما در این مقاله تصمیم داریم که درمورد کارگاه بسته بندی قند و شکر صحبت نماییم. اگر شما هم علاقه مند به دریافت اطلاعات بیشتر هستید و قصد دارید که یک کارگاه بسته بندی خانگی راه اندازی نمایید، یکی از گزینه های مناسب برای انتخاب شما راه اندازی کردن یک کارگاه بسته بندی این محصولات است. در ادامه مطالب به صورت کامل به بررسی عملکرد و نحوه ی کار و استفاده آنها می‌پردازیم.

میزان وزن بسته بندی

ممکن است بخواهید بدانید با راه اندازی کردن یک کارگاه بسته بندی حبوبات و قند و شکر، بسته ها را تا چه مقدار وزنی می توانید بسته بندی کنید. انواع و اقسام مختلفی از دستگاه‌های پر کن حبوبات و قند و شکر موجود هستند که بر طبق وزن و حجم بسته، این محصولات را در بسته های ۲۰ گرمی تا ۵۰ کیلوگرمی بسته بندی می‌نمایند.

طراحی بسته بندی قند و شکر

بهترین مدل بسته بندی حبوبات و قند و شکر کدام بسته بندی می‌باشد؟ بر طبق گفته های کارشناسان طراحی بسته بندی حبوبات و قند و شکر به وسیله این دستگاه ها به سه صورت بالشی، کاست دار و پاکتی می باشد.

بسته بندی کاست دار

کیسه های کاست دار این ویژگی را دارند که به طور ایستاده بتوانند قرار بگیرند. سطح زیرین این بسته بندی ها خیلی محکم می‌باشد و دوخت آنها از قسمت بالا صورت می گیرد.

بسته بندی پاکتی

بسته بندی پاکتی شباهت بسیاری از دیگر بسته بندی ها است، با این اختلاف که به خاطر دوخت زیرین آن در حالت ایستاده قرار نمی‌گیرد.

بسته بندی بالشتی

زمانی که هر دو طرف یک بسته دوخت می‌خورد در اصطلاح آن را بالشی می‌نامند.
مراحل بسته بندی قند و شکر
برخلاف حبوبات که به دو مرحله پولیش و بوجاری تمیز کردن سنگریزه از محصول نیاز است، در خط بسته بندی قند و شکر، احتیاجی به طی کردن دو مرحله بوجاری و پولیش نمی‌باشد. بعد از گذراندن مراحل بالا و رسیدن به مرحله ی بسته بندی، مدل دستگاه بسته بندی را با در نظر گرفتن حجم تولید انتخاب می کنیم. دستگاه‌هایی مانند دستگاه‌های پرکن، دستگاه تک توزین، دستگاه دو توزین، و همچنین ۱۰ توزین که با توجه به وزن محصول خریداری شده و در آخر در کیسه ها و بسته های مشخصی بسته بندی شده و دوخت زده می شوند از رایج ترین ماشین آلات در پکینگ این محصولات می باشند.

کارگاه‌های بسته بندی قند وشکر

همانگونه که در بالا ذکر شد انواع و اقسام دستگاه بسته بندی به جهت راه اندازی کارگاه بسته بندی قند و شکر با در نظر گرفتن حجم تولید محصولات موجود می‌باشند که بر اساس فاکتورهای مختلف دیگری قیمت های متفاوتی خواهند داشت.
به همین خاطر شما می‌توانید به جهت مشاوره به منظور خرید دستگاه و راه اندازی مناسب ترین کارگاه ها با متخصصین این دستگاه ها تماس حاصل فرمایید.

دستگاه قند شکن

عملیات شکستن قند کله ای، خرد کردن، حبه کردن، گرفتن خاکه قند و جداکردن آنها و همچنین وزن کردن و آماده سازی آنها با کمک دستگاه های گوناگون قابل انجام می‌باشد.
ماشین آلات گوناگونی وجود دارند که قادر به فرآوری قند و شکر هستند. انواع و اقسام دستگاه های قند خردکن، انواع دیگ پخت، دستگاه بسته بندی و … نیز وجود دارند.
معرفی چند نمونه از دستگاه‌های بسته بندی قند و شکر
انتخاب دستگاه بسته بندی مناسب به موارد بسیار زیادی مانند نوع محصول، شکل بسته بندی، ظرفیت تولید و … بستگی دارد.
دستگاه توزین جهت بسته بندی قند در پاکت های سلفونی در وزنه‌های ۱۰گرم تا ۲۰۰۰ گرمی می‌باشد. دستگاه ساشه شامل بسته بندی شکر بصورت تک نفره در وزن های یک گرم تا ۵۰ گرمی می‌شود.
دستگاه پرکن برای پر کردن قند و شکر درون قوطی، بطری و پاکت های آماده می‌باشد.
دستگاه کیسه پرکن هم جهت بسته بندی قند و شکر در وزن های بیشتر می‌باشد.

دستگاه‌های بسته بندی قند حبه

دستگاه بسته بندی قند حبه برای بسته بندی تک عددی و یا چند عددی به شکل‌های دو سر پرس یا پیلوپک هستند.
دستگاه بسته بندی پیلوپک افقی جهت بسته بندی انواع و اقسام محصولات مانند شکلات، گز، خرما، سوهان، مسقطی، سوهان عسلی و… بسیار مناسب هستند. این دستگاه بسته بندی به وسیله صنایع ماشین سازی با به کارگیری خطوط مونتاژ پیشرفته ای که دارند و همچنین نیروهای متخصص و با تجربه و کار آزموده با بهترین کیفیت طراحی و ساخته می‌شوند.
دستگاه های بسته بندی قند حبه تک نفره این قابلیت را دارند که سلفون تا عرض ۲۵ سانتی متر را نصب کنند. از ویژگی های مهم این ماشین بسته بندی داشتن حافظه به منظور ذخیره سازی پارامترهای چند محصول است.
دستگاه بسته بندی قند حبه در قدیم فقط به دستگاه های بسته بندی اختصاص داده می‌شدند که بسته بندی قند را در داخل کیسه‌هایی با وزن‌های متفاوت بسته بندی می‌کردند.
ولی این روزها شاهد این هستیم که مدل های جدیدی از بسته بندی قندهای حبه ای بکار می رود که به طور تک عددی با دستگاه بسته بندی قند حبه تکی بسته بندی می‌گردند.
این مدل قندها یک انتخاب بسیار مناسب به منظور استفاده در هتل‌ها، هواپیماها و مراسم هستند.

 

جمع بندی


انواع مختلف بسته بندی قند و شکر وجود دارند که شما می توانید بر حسب نیاز خود بسته بندی مناسب خود را خریداری کنید.
چند نوع بسته بندی قند و شکر وجود دارد؟

• بسته بندی بالشی
• بسته بندی کاستی
• بسته بندی پاکتی

 


چطور بهترین دستگاه بسته بندی قند و شکر را انتخاب کنیم؟
انتخاب دستگاه بسته بندی مناسب به موارد بسیار زیادی مانند نوع محصول، شکل بسته بندی، ظرفیت تولید و … بستگی دارد.

مناسب ترین قیمت دستگاه بسته بندی قند و شکر چیست؟
به خاطر تغییرات و نوسانات زیاد در قیمت ارز متاسفانه ما نمی‌توانیم قمیت دستگاه های بسته بندی قند و شکر را به طور دقیق تعیین کنیم. اما برای اطلاع از آخرین قیمت می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

برای تجربه بهتر در نمایش کاتالوگ لطفا گوشی خود را بچرخانید
For a better experience in viewing the catalog, please rotate your phone
للحصول على تجربة أفضل في عرض الكتالوج ، يرجى تدوير هاتفك

برای تجربه بهتر در نمایش کاتالوگ لطفا گوشی خود را بچرخانید
For a better experience in viewing the catalog, please rotate your phone
للحصول على تجربة أفضل في عرض الكتالوج ، يرجى تدوير هاتفك