دستگاه بسته بندی آجیل و خشکبار - کاوش صنعت
کاوش صنعت
خطوط بسته بندی آجیل و خشکبار

دستگاه بسته بندی آجیل و خشکبار

آجیل و خشکبار یکی از پرمصرف ترین خرید های ایرانیان است که نقش مهمی در تغذیه آن‌ ها دارد. از این رو بسته بندی نقش مهمی در شیوه فروش این محصولات دارد. دستگاه های بسته بندی تنوع بسیاری دارند و برای هر صنعت بهینه شده اند.

طریقه کار دستگاه بسته بندی آجیل و خشکبار

طراحی و ساخت دستگاه های بسته بندی محصولات مختلف گرانولی بصورت توزین دار که مجهز به لودسل های مختلف هستند انجام می شوند.این دستگاه‌ها وظیفه وزن‌ کشی و بسته‌ بندی و دوخت کامل مواد گرانولی مانند آجیل و خشکبار را انجام می‌دهند.

بنا به هر محصول دستگاه‌ها با توزین متفاوت نیاز است. زیرا دقت توزین در هدر رفت محصولات تاثیر دارد و از آن جلوگیری می کند. محصولاتی مانند آجیل، باید با دستگاه‌ های مخصوص تری و با دقت بالاتر انجام شود تا صرفه اقتصادی داشته باشد

بهترین روش برای بسته بندی آجیل و خشکبار دستگاه‌های توزین هستند که انواع متفاوتی دارند که در ادامه معرفی می شوند.

ویدیو دستگاه بسته بندی آجیل و خشکبار را مشاهده کنید

ساختار و نحوه کار کلی دستگاه‌های بسته بندی آجیل و خشکبار

دستگاه های بسته بندی مناسب آجیل و خشکبار ساخت کاوش صنعت، عبارتند از دستگاه کیسه پر کن چهارتوزین، دستگاه کیسه پر کن تک توزین و دستگاه کیسه پر کن دو توزین.

دستگاه های کیسه پرکن  جهت بسته بندی انواع مواد گرانولی در کیسه و قوطی و یا کارتن مناسب هستند. موادی مانند آجیل و خشکبار، حبوبات، غلات، قند و شکر، میوه خشک، شکلات، تافی و …  از این جمله اند. مهمترین ویژگی این دستگاه بسته بندی انجام سه شکل مختلف از بسته بندی با یک دستگاه است. فرم و اندازه قوطی یا کیسه متناسب با وزن و نوع محصول می تواند متنوع باشد. دستگاه پرکن کاوش صنعت به صورت نیمه اتوماتیک فرآیند بسته بندی را انجام می دهد. در فرآیند بسته بندی با دستگاه پرکن به یک یا دو اپراتور نیاز است. با این دستگاه می‌شود آجیل و خشکبار را با هر شکل و ظاهری و در هر اندازه و وزنی بسته‌ بندی و آمادهٔ عرضه نمود.

اجزای دستگاه بسته بندی آجیل و خشکبار

دستگاه بسته بندی آجیل و خشکبار کاوش صنعت جهت پر کردن قوطی، کیسه و کارتن است. مهمترین مزیت این دستگاه نسبت به پرکن های دیگر تنوع آن در شکل های بسته بندی است. در واقع به جای استفاده از دو دستگاه کیسه پرکن و قوطی پرکن میتوان با صرف هزینه ی کمتر و خرید دستگاه پرکن قوطی و کیسه کاوش صنعت هر دو مدل محصول را تولید کرد.

به طور کلی ساختار ظاهری  دستگاه بسته بندی آجیل و خشکبار کاوش صنعت شامل این بخشها می شود:

  • مخزن 
  • باکت های توزین 
  • قیف و نازل 
  • کانوایر 
  • دستگاه دوخت
  • صفحه نمایشگر لمسی

کاوش صنعت را دنبال کنید :

محصول پس از تخلیه به مخزن وارد پاکت های توزین می شود . بر اساس وزن مشخص شده روی صفحه نمایش توسط اپراتور محصول از پاکت ها به قیف ریخته می شود. در نهایت از طریق نازل خروجی به کیسه یا قوطی و یا کارتونی که روی کانوایر است تخلیه می شود. 

جهت تغییر کاربری دستگاه بسته بندی آجیل و خشکبار از کیسه به قوطی تنها نیاز به تعویض نازل دستگاه و نصب قوطی گیر است.لازم به ذکر است که این کار بسیار ساده است و اپراتور به راحتی می تواند آن را انجام دهد. 

در واقع دستگاه در حالت کیسه پرکن نیاز به یک اپراتور دارد . اپراتور بسته را زیر نازل قرار می دهد و با فشار پدال محصول را داخل بسته تخلیه کند. پس از پر شدن بسته کانوایر بسته را به انتهای نوار منتقل می کند. در این مرحله درب کیسه توسط  دستگاه دوخت بسته می شود. در حالت قوطی پرکن ، قوطی یا ظروف مدنظر به صورت اتوماتیک در زیر نازل دستگاه قرار میگیرند . محصول بر اساس وزن مشخص شده داخل آن ها تخلیه می شود. یکی از ویژگی های مهم دستگاه پرکن کاوش صنعت کیفیت بالای آن است. دستگاه پرکن قوطی و کیسه کاوش صنعت دارای سه سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد.

بسته بندی آجیل و خشکبار

انواع دستگاه‌ بسته بندی آجیل و خشکبار

دستگاه کیسه پرکن چهار توزین

دستگاه کیسه پرکن کاوش صنعت جهت پر کردن کیسه و کارتن است. به طور کلی ساختار ظاهری دستگاه پرکن کاوش صنعت شامل این بخش ها می شود: 

  • مخزن 
  • باکت های توزین 
  • قیف و نازل 
  • کانوایر 
  • دستگاه دوخت
  • صفحه نمایشگر لمسی
دستگاه بسته بندی آجیل و خشکبار

محصول پس از تخلیه به مخزن وارد پاکت های توزین می شود . بر اساس وزن مشخص شده روی صفحه نمایش توسط اپراتور محصول از پاکت ها به قیف ریخته می شود. در نهایت از طریق نازل خروجی به کیسه یا کارتنی که روی کانوایر است تخلیه می شود. دستگاه در حالت کیسه پرکن نیاز به یک اپراتور دارد . اپراتور بسته را زیر نازل قرار می دهد و با فشار پدال محصول را داخل بسته تخلیه کند . پس از پر شدن بسته کانوایر بسته را به انتهای نوار منتقل می کند. در این مرحله درب کیسه توسط  دستگاه دوخت بسته می شود.

بسته بندی آجیل و خشکبار

دستگاه کیسه پرکن تک توزین

دستگاه کیسه پرکن کاوش صنعت جهت پرکردن کیسه و کارتن است. به طور کلی ساختار ظاهری دستگاه پرکن کاوش صنعت شامل این بخش ها می شود: 

  • مخزن 
  • باکت های توزین 
  • قیف و نازل 
  • کانوایر 
  • دستگاه دوخت
  • صفحه نمایشگر لمسی

محصول پس از تخلیه به مخزن وارد باکت های توزین می شود . بر اساس وزن مشخص شده روی صفحه نمایش توسط اپراتور محصول از باکت ها به قیف ریخته می شود. در نهایت از طریق نازل خروجی به کیسه یا کارتنی که روی کانوایر است تخلیه می شود. دستگاه در حالت کیسه پرکن نیاز به یک اپراتور دارد . اپراتور بسته را زیر نازل قرار می دهد و با فشار پدال محصول را داخل بسته تخلیه کند . پس از پر شدن بسته کانوایر بسته را به انتهای نوار منتقل می کند. در این مرحله درب کیسه توسط  دستگاه دوخت بسته می شود.

دستگاه کیسه پرکن دو توزین

دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک یا دستگاه کیسه پرکن از دو بخش پرکن و کانوایر تشکیل شده است. بخش پرکن شامل مخزن ،باکت های توزین و قیف خروجی است. کانوایر از یک نوار نقاله با گارد دارای تنظیم و یک دستگاه دوخت تشکیل شده است.

بسته بندی آجیل و خشکبار

نحوه کار دستگاه پرکن به این صورت است :

ابتدا محصول توسط بالابر وارد مخزن دستگاه پرکن می شود . محصول مطابق وزن مشخص شده از طریق باکت های وزن دهی و قیف خروجی وارد بسته ی مورد نظر می شود. در دستگاه کیسه پرکن تخلیه محصول در بسته به صورت نیمه اتوماتیک انجام می شود. در واقع اپراتور توسط فشار دادن پدال تخلیه بار را به سمت کیسه ی آماده هدایت می کند.

پس از پر شدن بسته کانوایر زیر دستگاه پرکن ،کیسه را به سمت دستگاه دوخت هدایت می کند. دستگاه دوخت متصل به کانوایر متناسب با جنس بسته تعیین می شود. پس از بسته شدن درب کیسه توسط دستگاه دوخت بسته ی نهایی آماده می شود.

لازم به ذکر است که دستگاه بسته بندی آجیل و خشکبار نیمه اتوماتیک نیاز به حداقل یک یا دو اپراتور دارد.

خرید دستگاه بسته بندی آجیل و خشکبار

خرید دستگاه بسته بندی آجیل و خشکبار

با خرید دستگاه دستگاه بسته بندی آجیل و خشکبار می توانید انواع مواد گرانولی را به صورت نیمه اتوماتیک در بسته بندی سلفونی و پلی اتیلن و کارتن به بازار عرضه کنید. با توجه به ویژگیها و عملکرد این دستگاه از آن می توان در تولیدی ها، کارگاه ها،کارخانه ها فروشگاه های مواد غذایی ، دارویی و شیمیایی برای بسته بندی محصولات  استفاده کرد.

قیمت دستگاه بسته بندی آجیل و خشکبار

یکی از موضوعات بسیار مهم در خصوص دستگاه های صنعتی  موضوع قیمت گذاری می باشد که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. قیمت هر محصولی باید متناسب با نوع آن و نباید خارج از اعتدال باشد.

قیمت دستگاه کیسه پرکن چهار توزین کاوش صنعت بر مبنای توانایی های دستگاه، قابلیت های آن در اندازه گیری وزن ، سرعت پرکردن کیسه ، کیفیت قطعات مکانیکی و الکترونیکی و برخی دیگر از فاکتور های مهم دیگر تعیین می شود که در هنگام خرید باید توجه ویژه ای با آن داشته باشید.

لازم به ذکر است این دستگاه با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش طولانی مدت به فروش می رسد و تمامی قطعات آن از بالاترین کیفیت برخوردارند.

دستگاه کیسه پرکن کاوش صنعت دارای 36 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است

برای آگاهی از قیمت این دستگاه می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

جهت استعلام قیمت دستگاه کیسه پرکن چهارتوزین با شماره های  09128696407 – 02165464585 تماس حاصل نمایید.

گارانتی دستگاه بسته بندی آجیل و خشکبار

سه سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش

یکی از مهم‌ترین رویکردهایی که شرکت کاوش صنعت به آن افتخار می‌کند، ارائهٔ خدمات پس‌ از فروش شایسته به مشتریان خود می‌باشد. ماشین‌ آلات بسته بندی نیز مانند دیگر انواع ماشین‌های صنعتی استهلاک‌پذیر هستند و بعد از مدتی نیازمند به‌روز رسانی و بهبود عملکرد دارند. از این رو برای تضمین کیفیت بالای خط تولید کارخانه‌ها و آسایش خاطر شما به عنوان یک تولید کننده، کاوش صنعت تلاش می‌کند تا با ارائه خدمات پس از فروش ویژه در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت، رضایت خاطر شما را کسب کند.

کاوش صنعت بعد از اتمام فرآیند نصب و تحویل نیز با پاسخگوی سوالات احتمالی شما، تامین قطعات مورد نیاز و تعمیرات دستگاه‌ها سعی نموده است بهترین و سریع ترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد. گارانتی سه ساله و خدمات پس از فروش ده سالهٔ ما، نشان‌دهندهٔ کیفیت، صداقت و تخصص ماست.

تماس تلفنی

تماس تلفنی

4586 6546 021

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش

09196545217

پشتیبانی انلاین

پشتیبانی انلاین

از طریق ثبت پیغام در وب سایت