دستگاه میکسر پودری

دستگاه میکسر پودری جهت مخلوط کردن انواع مواد پودری با سرعت بالا است. دستگاه میکسر پودری یا ریبون بلندر جهت مخلوط کردن چند پودر با ساختاری شبیه به هم می باشد. دستگاه میکسر قابل استفاده در مصارف خانگی و صنعتی است. در برخی مواد غذایی یا شیمیایی نیاز است که دو یا چند متریال به صورت یکنواخت با هم ترکیب شوند. در صورت پودری بودن این متریال بهترین انتخاب برای تولیدکنندگان دستگاه میکسر پودر می باشد.

ویدیو دستگاه را مشاهده کنید

چرا کاوش صنعت

هجده ماهگارانتی و پانزده سال خدمات پس از فروش

یکی ازمهمترین رویکرد های شرکت کاوش صنعت ،ارائه شایسته خدمات پس از فروش به مشتریان خود می باشد. ماشین آلات بسته بندی هم مانند همه ماشین آلات صنعتی استهلاک پذیر هستند و نیازمند به روز رسانی و تسهیل عملکردند. مطمئنا به عنوان یک تولید کننده برای شما اهمیت بسیاری دارد که خط تولیدتان همواره در شرایطی ایده آل عمل کند. در این راستا شرکت کاوش صنعت سعی نموده بهترین و سریعترین خدمات را پس از تولید محصول و فروش به مشریان ارائه دهد.از جمله این خدمات پاسخگویی سریع به سوالات احتمالی مشتریان پس از نصب و راه اندازی دستگاه ، تامین قطعات مورد نیاز و نصب و تعمیرات دستگاه  می باشد.

نوآوری در ساخت دستگاه های بسته بندی
کاوش صنعت

ما راه حل مشکلات شما را پیدا کردیم

دستگاه بسته بندی حبوبات

دستگاه بسته بندی آجیل و خشکبار

دستگاه بسته بندی ادویه

دستگاه
شیرینگ پک

دستگاه
خشک کن میوه

ویژگی های دستگاه

دستگاه میکسر پودری یا بلندر دارای مخزنی با ظرفیت ۲۵۰ لیتراست . تخلیه مواد از یک خروجی در قسمت زیرین دستگاه انجام میگیرد. دستگاه میکسر کاوش صنعت قابلیت دسترسی جهت نظافت تمام مخزن را دارد. از نکات قابل توجه این دستگاه امکان نصب طعم زن به میکسر است. در شرکت کاوش صنعت امکان ساخت بدنه این دستگاه با استیل۳۰۴ یا ۳۱۶ وجود دارد.همچنین امکان ساخت با ظرفیت بالاتر از ۲۵۰ لیتر نیز هست.

رنگ دستگاه

جنس بدنه دستگاه میکسر پودری استنلس استیل ۳۰۴ با ضخامت ۲ میلیمتر برای قسمت وان دستگاه است. دیواره های دستگاه با استیل قطر ۳ میلیمتر ساخته شده است.

کاوش صنعت را دنبال کنید :
مشخصات فنی

جنس بدنه 

استیل

نوع موتور

 سه کیلووات1800 دور

طول و قطر مخزن

۱۰۰ سانتیمتر- ۶۰ سانتیمتر

برق مورد نیاز

۳ ~ ۳۸۰ v

ظرفیت

۲۵۰ لیتر

وزن دستگاه

۴۰۰ کیلوگرم

ساختار دستگاه

 دستگاه میکسر پودری شامل 

  • مخزن
  • موتور گیربکس
  • تعدادی تیغه
  • شفت یا محور و پایه است.

مواد پس از ورود به مخزن توسط چرخش تعدادی تیغه یا پره مخلوط می شود. در واقع دو گروه پره یا تیغه درون مخزن است . تیغه ها به یک شفت محکم متصل شده اند.

به واسطه ی یک موتور گیربکس نیروی موتور به شفت انتقال داده می شود. پس از انتقال نیرو به شفت پره های کوچک و بزرگ به چرخش در می آید. در واقع نحوه چرخش پره ها مخالف یکدیگر است. کیفیت میکس کاملا مرتبط با چرخش پره هااست.

محصول پس از میکس شدن از طریق یک خروجی که در زیر مخزن قرار گرفته است ، تخلیه می شود.

خرید دستگاه میکسر پودری

با خرید دستگاه میکسر می توانید انواع مواد پودری که ساختارشان شبه بهم است را با هم به طور یکنواخت مخلوط کنید. با توجه به ویژگیها و عملکرد این دستگاه از آن می توان در تولیدی ها، کارگاه ها، کارخانه ها و… برای مخلوط کردن مواد استفاده کرد..

قیمت دستگاه 

یکی از موضوعات بسیار مهم در خصوص دستگاه های صنعتی  موضوع قیمت گذاری می باشد که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. قیمت هر محصولی باید متناسب با نوع آن و نباید خارج از اعتدال باشد.

قیمت دستگاه میکسر پودری کاوش صنعت بر مبنای توانایی های دستگاه، قابلیت های آن جهت میکس کردن یکنواخت، سرعت بلند کردن، ظرفیت دستگاه  و برخی دیگر از فاکتور های مهم دیگر تعیین می شود که در هنگام خرید باید توجه ویژه ای با آن داشته باشید.

قیمت دستگاه میکسر پودری کاوش صنعت با توجه به قابلیت های منحصر به فردی که در آن قرار داده شده و کیفیت بالای قطعات مکانیکی و الکترونیکی آن بسیار مناسب می باشد.

لازم به ذکر است این دستگاه با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش طولانی مدت به فروش می رسد و تمامی قطعات آن از بالاترین کیفیت  برخوردارند.

دستگاه میکسر پودری کاوش صنعت دارای 18 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش است

برای آگاهی از قیمت دستگاه میکسر یا ریبون بلندر کاوش صنعت می توانید با کارشناسان فروش ما درارتباط باشید.

جهت استعلام قیمت دستگاه با شماره های  09128696407 – 02165464585 تماس حاصل نمایید.