منتشر شده در : 18 شهریور, 1402

ویژگی دستگاه بسته بندی پودری

دسته بندی ها :بسته بندی

دستگاه بسته بندی پودر یک ابزار بسته بندی عالی است که می تواند محصولات پودری مختلف مانند فلفل قرمز، پودر قهوه، چای، برنج، ادویه جات ترشی جات، شیر، دارو، گیاهان دارویی، مواد شوینده، خوراک، پودر شیمیایی، رنگ، پودر کاری، چاشنی، پودر کاکائو را پک کند.

SHARE IT

دستگاه بسته بندی پودر یک ابزار بسته بندی عالی است که می تواند محصولات پودری مختلف مانند فلفل قرمز، پودر قهوه، چای، برنج، ادویه جات ترشی جات، شیر، دارو، گیاهان دارویی، مواد شوینده، خوراک، پودر شیمیایی، رنگ، پودر کاری، چاشنی، پودر کاکائو را پک کند. ، آرد، آمیلوم، پودر تغذیه، پودر وانیل، پودر انگور، پودر ماسالاجات، و غیره. دستگاه بسته بندی پودر اتوماتیک ما برای فروش می تواند فرآیند پر کردن، تشکیل کیسه، آب بندی، چاپگر کدگذاری و غیره را به پایان برساند. این می تواند تا حد زیادی کارایی تولید را بهبود بخشد. توانایی تولید در مقیاس بزرگ و تقاضای بهداشتی را برآورده کند. علاوه بر این، تمام محصولات ما گواهینامه های بین المللی CE، GMP، ISO9001 و غیره را دریافت کرده اند. اگر به دنبال یک دستگاه بسته بندی پودری عالی هستید که به نفع کسب و کار شما باشد، ما در این مقاله از سایت کاوش صنعت میخواهیم ویژگیهای دستگاه بسته بندی پودری را بررسی کنیم.

استعلام قیمت محصولات و دستگاه های بسته بندی کاوش صنعت

 انواع دستگاه بسته بندی پودری

ویژگی دستگاه بسته بندی پودری به نوع آن مربوط است. این ماشین آلات در بسیاری از صنایع مانند صنایع غذایی، صنایع نوشیدنی، صنایع شیمیایی، صنایع آرایشی و بهداشتی، صنایع دارویی و غیره قابل استفاده است. وزن، بودجه، تقاضای ظرفیت تولید، ما تجهیزات بسته بندی پودری مختلف را متناسب با نیازهای شما ارائه می دهیم. به عنوان مثال، برای وزن های مختلف اقلام بسته بندی، تجهیزات بسته بندی کیسه پودری برای ۰-۸۰ گرم، ۲۰-۲۰۰ گرم، ۵۰۰-۱۰۰۰ گرم، ۱ کیلوگرم-۳ کیلوگرم، ۱-۱۰ کیلوگرم، ۵-۵۰ کیلوگرم وجود دارد. و برای سطح اتوماسیون، تجهیزات بسته بندی تمام اتوماتیک، دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک و دستگاه بسته بندی دستی را برای شما فراهم می کنیم. علاوه بر این، ما از خدمات سفارشی قوی برای رفع هر یک از نیازهای خاص شما پشتیبانی می کنیم.

ماشین آلات بسته بندی پودر اتوماتیک

اکنون به بررسی ویژگی دستگاه بسته بندی پودری اتوماتیک می پردازیم. این سه نوع تجهیزات بسته بندی کیسه ای برای پودر می توانند کل فرآیند اندازه گیری، ساخت کیسه، پر کردن، آب بندی، برش و شمارش را به پایان برسانند. همه آنها مجهز به مارپیچ برای پر کردن هستند. نوع ۰-۸۰ گرمی از نوع اریب، ۲۰-۲۰۰ گرم و ۵۰۰-۱۰۰۰ گرم با استفاده از پیچ افقی و ۱-۳ کیلوگرم برای مارپیچ عمودی استفاده می کند.
 ماشین های پرکن پودر
تجهیزات پر کردن پودر یک دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک است. از ویزگیهای دستگاه بسته بندی پودری نیمه اتوماتیک میخواهیم به این موارد اشاره کنیم که، هر دوی آنها به افرادی نیاز دارند که کیسه بسته بندی را زیر سوراخ تخلیه به صورت دستی قرار دهند. بسیاری از مشتریان یک چرخ خیاطی را برای مهر و موم کردن کیسه های بافته شده مطابقت می دهند. علاوه بر این، پودر ۱-۱۰ کیلوگرم را می توان با یک تسمه نقاله، یک دستگاه دربندی و یک دستگاه برچسب زنی برای تشکیل خط بسته بندی پودر بطری مجهز کرد.

ویژگی های دستگاه و مزایای آن

  • ساختار ساده، طراحی معقول، نصب، کارکرد و نگهداری آسان
  • بدنه دستگاه و تمام قطعات لمس کننده مواد غذایی از فولاد ضد زنگ، بادوام و محیطی ساخته شده است
  • حالت کاملا اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی را می توانید انتخاب کنید
  • سیستم کنترل PLC کامپیوتر، عملکرد هشدار خودکار، ردیابی فوتوالکتریک، قابل اعتماد و هوشمند چند منظوره، مناسب برای انواع مختلف مواد بسته بندی
  • قیمت دستگاه بسته بندی مقرون به صرفه و رقابتی، سرمایه گذاری کم، بازده بالا
  • سرعت بالا، راندمان بالا، کیفیت خوب و عملکرد بالا
    مطابق با دستگاه اندازه گیری، تجهیزات بسته بندی پودر ما می تواند به طور خودکار کل فرآیند تغذیه، ساخت کیسه، پر کردن، چاپ تاریخ، شمارش و حمل و نقل محصول را به پایان برساند.
 

دستگاه پودری، چه چیزی بسته بندی می نماید؟

از ویژگیهای دستگاه بسته بندی پودری کاوش صنعت می توان به اقلامی که برای پک کردن از آن استفاده کرد. اشاره کرد. به طور گسترده ای در بسته بندی فلفل قرمز، چای، برنج، ادویه جات ترشی جات، شیر، گیاهان دارویی، مواد شوینده، خوراک، رنگ ها، پودر قهوه، پودر شیمیایی، پودر کاری، پودر کاکائو، چاشنی، پودر تغذیه، پودر وانیل، انگور استفاده می شود. پودر، پودر ماسالاجات و غیره. و ما از خدمات سفارشی مطابق با مواد بسته بندی واقعی شما پشتیبانی می کنیم.

همچنین می توانید از دستگاه شیرینگ پک نیز دیدن فرمایید و از نحوه کار و جایگاه آن در خط تولید و بسته بندی آگاه شوید

سوالات متداول
دستگاه بسته بندی پودری چیست؟
دستگاه بسته بندی پودر یک ابزار بسته بندی عالی است که می تواند محصولات پودری مختلف مانند فلفل قرمز، پودر قهوه، چای، برنج، ادویه جات ترشی جات، شیر، دارو، گیاهان دارویی، مواد شوینده، خوراک، پودر شیمیایی، رنگ، پودر کاری، چاشنی، پودر کاکائو را پک کند.
ماشین پر کن پودری چیست؟
تجهیزات پر کردن پودر یک دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک است. از ویزگیهای دستگاه بسته بندی پودری نیمه اتوماتیک میخواهیم به این موارد اشاره کنیم که، هر دوی آنها به افرادی نیاز دارند که کیسه بسته بندی را زیر سوراخ تخلیه به صورت دستی قرار دهند.
ساختار دستگاه بسته بندی پودری چگونه است؟
ساختار ساده، طراحی معقول، نصب، کارکرد و نگهداری آسان دارد. و بدنه دستگاه و تمام قطعات لمس کننده مواد غذایی از فولاد ضد زنگ، بادوام و محیطی ساخته شده است.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید یا کلیک کنید

برای تجربه بهتر در نمایش کاتالوگ لطفا گوشی خود را بچرخانید
For a better experience in viewing the catalog, please rotate your phone
للحصول على تجربة أفضل في عرض الكتالوج ، يرجى تدوير هاتفك

برای تجربه بهتر در نمایش کاتالوگ لطفا گوشی خود را بچرخانید
For a better experience in viewing the catalog, please rotate your phone
للحصول على تجربة أفضل في عرض الكتالوج ، يرجى تدوير هاتفك