منتشر شده در : 18 شهریور, 1402

چند نوع بسته بندی های مختلف با یک دستگاه انجام دهیم

دسته بندی ها :بسته بندی

این دستگاه ها هر یک متناسب با محصولی خاص و شکل خاصی از بسته بندی طراحی می شوند. برای مثال دستگاه بسته بندی ادویه یا دستگاه بسته بندی سلفونی قادر به بسته بندی قوطی یا ظرف نیست. به همین خاطر تولید کننده ای که قصد بسته بندی محصول در سلفون و ظروف را دارد باید دستگاه های مجزا تهیه کند. شرکت کاوش صنعت اقدام به تولید دستگاهی نموده که قادر است چند نوع بسته بندی مختلف با یک دستگاه را انجام دهد.

SHARE IT

چند نوع بسته بندی مختلف با یک دستگاه انجام دهیم

طراحی دستگاه های بسته بندی
این دستگاه ها هر یک متناسب با محصولی خاص و شکل خاصی از دستگاه بسته بندی های مختلف طراحی می شوند. برای مثال دستگاه بسته بندی ادویه یا دستگاه بسته بندی سلفونی قادر به بسته بندی قوطی یا ظرف نیست. به همین خاطر تولید کننده ای که قصد بسته بندی محصول در سلفون و ظروف را دارد باید دستگاه های مجزا تهیه کند. شرکت کاوش صنعت اقدام به تولید دستگاهی نموده که قادر است چند نوع بسته بندی مختلف با یک دستگاه را انجام دهد. برای بسته بندی های مختلف ایده های فراوانی وجود دارد که هر تولید کننده بنا بر شرایط به آن ها رو می آورد

این دستگاه کیسه های سلفونی ، قوطی و کارتن را بسته بندی می کند.

دستگاه پر کن دو منظوره

این دستگاه که پرکن دو منظوره نامیده می شود ، در خرید دستگاه بسته بندی بسیار مقرون بصرفه است. در واقع تولید کننده به جای تهیه دو دستگاه کیسه پرکن و قوطی پرکن با صرف هزینه کمتر یک دستگاه خریداری می کند. و می توانیم چند نوع بسته بندی مختلف با یک دستگاه انجام دهیم.

به طور کلی ساختار ظاهری دستگاه پرکن کاوش صنعت شامل این بخش ها می شود:

مخزن
باکت های توزین
قیف و نازل
کانوایر
دستگاه دوخت
صفحه نمایشگر لمسی
 
 
 
محصول پس از تخلیه به مخزن وارد باکت های توزین می شود . بر اساس وزن مشخص شده روی صفحه نمایش توسط اپراتور محصول ازباکت ها به قیف ریخته می شود. در نهایت از طریق نازل خروجی به کیسه یا قوطی و یا کارتنی که روی کانوایر است تخلیه می شود.

جهت تغییر کاربری دستگاه از کیسه به قوطی تنها نیاز به تعویض نازل دستگاه و نصب قوطی گیر است.لازم به ذکر است که این کار بسیار ساده است و اپراتوربه راحتی می تواند آن را انجام دهد.

در واقع دستگاه در حالت کیسه پرکن نیاز به یک اپراتور دارد . اپراتور بسته را زیر نازل قرار می دهد و با فشار پدال محصول را داخل بسته تخلیه کند . پس از پر شدن بسته کانوایر بسته را به انتهای نوارمنتقل می کند. در این مرحله درب کیسه توسط  دستگاه دوخت بسته می شود.

در حالت قوطی پرکن ، قوطی یا ظروف مدنظر به صورت اتوماتیک در زیر نازل دستگاه قرار میگیرند . محصول بر اساس وزن مشخص شده داخل آن ها تخلیه می شود. مشخصات فنی کامل دستگاه پرکن دو منظوره را در مقالات دیگر شرح داده ایم.

مشخصات فنی دستگاه پرکن کیسه و قوطی
یکی از ویژگی های مهم دستگاه پرکن کاوش صنعت کیفیت بالای آن است. دستگاه پرکن قوطی و کیسه کاوش صنعت دارای سه سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد. هم چنین امکان انجام چند نوع بسته بندی مختلف با دیگ دستگاه را فراهم می کند.
 

سوالات متداول درباره بسته بندی های مختلف 

دستگاه در حالت قوطی پر کن چگونه عمل می کند؟
در حالت قوطی پرکن ، قوطی یا ظروف مدنظر به صورت اتوماتیک در زیر نازل دستگاه قرار میگیرند . محصول بر اساس وزن مشخص شده داخل آن ها تخلیه می شود.
دستگاه پر کن دو منظوره چیست؟
به جای تهیه دو دستگاه کیسه پرکن و قوطی پرکن با صرف هزینه کمتر یک دستگاه خریداری می کند.

می توانید سوالات خود را درباره بسته بندی های مختلف و دستگاه های بسته بندی از کارشناسان ما بپرسید. برای ارتباط با بخش کارشناسان و مشاوره کلیک کنید

برای تجربه بهتر در نمایش کاتالوگ لطفا گوشی خود را بچرخانید
For a better experience in viewing the catalog, please rotate your phone
للحصول على تجربة أفضل في عرض الكتالوج ، يرجى تدوير هاتفك

برای تجربه بهتر در نمایش کاتالوگ لطفا گوشی خود را بچرخانید
For a better experience in viewing the catalog, please rotate your phone
للحصول على تجربة أفضل في عرض الكتالوج ، يرجى تدوير هاتفك