خدمات پس از فروش - کاوش صنعت

ده سال خدمات پس از فروش

یکی از مهمترین رویکرد های شرکت کاوش صنعت، ارائه شایسته خدمات پس از فروش به مشتریان خود می باشد. ماشین آلات بسته بندی هم مانند همه ماشین آلات صنعتی استهلاک پذیر هستند و نیازمند به روز رسانی و تسهیل عملکردند.
مطمئنا به عنوان یک تولید کننده برای شما اهمیت بسیاری دارد که خط تولیدتان همواره در شرایطی ایده آل عمل کند. در این راستا شرکت کاوش صنعت سعی نموده بهترین و سریعترین خدمات را پس از تولید محصول و فروش به مشریان ارائه دهد.از جمله این خدمات پاسخگویی سریع به سوالات احتمالی مشتریان پس از نصب و راه اندازی دستگاه ، تامین قطعات مورد نیاز و نصب و تعمیرات دستگاه  می باشد. همواره رعایت اصل سرعت در تمامی این موارد منجر به رضایت بسیاری از مشتریان گذشته و کنونی ما گشته است.
ارائه ۳۶ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش نشان از کیفیت بالا و اهمیت ارائه خدمات طولانی مدت  به مشتریان محترم می باشد .

خدمات پس از فروش - کاوش صنعت

ساعت کاری :شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا 17
پنجشنبه از ۸ تا 13

خدمات پس از فروش کاوش صنعت

اولین خدمت از جانب کاوش صنعت، زمانیست که محصول خود را خریداری می‌کنید و نیاز به نصب دستگاهتان دارید. از هنگام نصب دستگاه، خدمات کاوش صنعت به شما آغاز می‌شود. تکنسین‌های متخصص و آموزش دیده در حوزه نصب محصولات، در هر نقطه از کشور، طبق اصول و استاندار‌های لازم، محصول را نصب می‌کنند. با اینکار، گارانتی محصول شما آغاز خواهد شد و شما به جمع خانواده‌ی کاوش صنعت می‌پیوندید.

کاوش صنعت را دنبال کنید :

به جمع بهترین ها بپیوندید