خرید دستگاه خشک کن میوه صنعتی - کاوش صنعت
کاوش صنعت
دستگاه خشک کن میوه و سبزی چیست؟

دستگاه خشک کن میوه

خشک کردن میوه و سبزی و خارج کردن آب میان بافتی از آن ها فعالیتی مرسوم از گذشته تا امروز بوده است. با افزایش میزان تقاضا دیگر اتکا به روش های قدیمی خشک کردن میوه و سبزی، یعنی قرار دادن آن زیر نور آفتاب عقلانی نبود و به همین سبب دستگاه های خشک کن میوه و سبزی در دو حوزه صنعتی و خانگی تولید شده اند و کارکرد های گوناگونی دارند.

دستگاه خشک کن میوه و سبزی چگونه عمل می کنند؟

این دستگاه ها به دلیل وجود یک فن، جریان هوای گرم و یکنواختی را در دستگاه ایجاد می کنند که باعث تسریع عمل خشک شدن و یکنواختی آن می شود. جریان خشک کردن میوه و سبزی هرچه قدر یک دست تر انجام شود محصول نهایی بهتر خواهد بود. همچنین فن دستگاه مدام در حال خروج رطوبت از دستگاه است تا اطمینان حاصل شود که رطوبت در میوه و سبزی نمانده است.

ویدیو دستگاه را مشاهده کنید

ساختار دستگاه خشک کن میوه و سبزی

دستگاه کانتینیوس:

خشک کن کانتینیوس جهت خشک کردن مواد در حجم زیاد استفاده می شود. در این نوع دستگاه به دلیل سیرکولاسیون یا همان گردش هوای مطلوب کیفیت خشک کنندگی بسیار بالاست.

در خشک کن ها یک یا چند محفظه عایق بندی شده وجود دارد که حرکات نیمه متناوب را فراهم می کند. محصولات به وسیله بالابر روی قفسه ها بارگیری می شود.

هوای خشک کن از یک سمت وارد می شود و در سراسر محصول جریان می یابد. جریان هوا در همان جهت با محصول حرکت می کند. بنابر این گرمترین و کم رطوبت ترین هوا را ایجاد می کند. این پیکربندی خشک شدن سریع را در مراحل اولیه تسریع می کند

برای دریافت بهترین کیفیت در این دستگاه از رطوبت گیر استفاده شده و جهت عایق سازی و حداقل تبادل دما، بدنه ی دستگاه از پشم سنگ با دانسیته بالا پوشیده می شود.

رطوبت مواد توسط هوای گرمی دمیده شده ، گرفته شده و توسط فن های قدرتمند خارج می شود. مکانیزم عمل به این صورت است که محصول بر روی نوارها به ترتیب از بالا به پایین ریخته شده و انتقال می یابد و پس از مدت زمان معین محصول خشک و خارج می گردد

ورودی و خروجی محصول به کمک نوارهای انتقال کاملا اتوماتیک می باشد، که سرعت آن مطابق با مشخصات مواد قابل تنظیم است

دستگاه کابینی:

دستگاه خشک کن میوه و سبزی کابینی، پرکاربرد ترین دستگاه در خشک کردن انواع میوه ها و سبزیجات است. عملکرد این دستگاه توسط گاز شهری است. دستگاه خشک کن کابینی کاوش صنعت دارای ۲۵ سینی در هر کابین است. هر سینی حدودا ۳ کیلوگم میوه تازه را دربرمیگیرد.

دستگاه خشک کن دارای کوره ای است که توسط یک مشعل حرارت در آن تولید می شود. حرارت تولید شده توسط مشعل گازی از طریق یک فن سانتریفیوژ به داخل کابین دستگاه دمیده می شود. 

حرارت داخل کابین توسط چهار فن به گردش در می آید. طی این سیکل، حرارت دوباره به کوره دستگاه برمیگردد و از این طریق چرخه گردش حرارت انجام می گیرد. 

از آنجایی که در فرآیند خشک کردن میوه و سبزی رطوبت زیادی ایجاد می شود، یک فن سانتریفیوژ جهت خروج رطوبت از کابین تعبیه شده است. 

به طور کلی زمان خشک کردن برای سبزیجات حدودا ۲ تا ۳ ساعت و برای میوه این زمان حدودا ۳ تا ۴ ساعت است.

بدنه خارجی دستگاه خشک کن کابینی کاوش صنعت از جنس آهن است که توسط رنگ الکترو استاتیک عایق شده است. بدنه داخلی دستگاه از جنس استیل است. همچنین یک لایه عایق حرارتی در دستگاه خشک کن تعبیه شده است.

دستگاه خشک کن میوه و سبزی کاوش صنعت پروسه ی خشک کردن انواع میوه و سبزی را با بالاترین کیفیت انجام می دهد.

خشک کن میوه و سبزی

معرفی انواع دستگاه خشک کن میوه و سبزی

1. دستگاه خشک کن کانتینیوس

مشخصات فنی
جنس بدنه خارجی آهن با رنگ الکترواستاتیک
نوع مشعل گازی
تعداد فن سانتریفیوژ 3 عدد
طول نوار ۴- ۶ متر
ظرفیت کل ۶۰۰ kg در ساعت
توان ۱۵ کیلووات
ابعاد کابین W :150 cm – L :600 cm H:300cm
برق مورد نیاز ۳ ~ ۳۸۰ v
وزن دستگاه ۳۰۰۰ kg

دستگاه خشک کن میوه و سبزی
دستگاه خشک کن میوه و سبزی

2. دستگاه خشک کن کابینی

مشخصات فنی
جنس بدنه خارجی آهن با رنگ الکترواستاتیک
جنس بدنه داخلی استیل
تعداد فن 4
تعداد سانتریفیوژ 2
تعداد سینی 50
ظرفیت کل ۲۰۰ kg
ابعاد سینی W : 80 cm – L : 80 cm
ابعاد کابین W :120 cm – L : 250 cm H:270cm
برق مورد نیاز ۳ ~ ۳۸۰ v
وزن دستگاه ۱۰۰۰ kg

کاوش صنعت را دنبال کنید :

۱۰ نکته که باید قبل از خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی بدانید

1. توزیع یکسان گرما و جریان هوا

مهم ترین عامل در خوب خشک شدن میوه ها و سبزی هاست. این روش های جدید به این یکسانی جریان هوا منجر می شوند و کار را بسیار ساده تر می کنند.

2. استفاده آسان

عموم دستگاه های خشک کن میوه و سبزی پروسه آسانی دارند ولیکن مهم است قبل از خرید حتما با کارشناس مربوطه درباره نحوه عملکرد دستگاه مشورت کنید.

3. قیمت میوه خشک کن

مانند هر محصول دیگری، قیمت دستگاه خشک کن میوه  سبزی بر اساس توانایی های آن متغییر است. 

4. اندازه و ظرفیت

بسته به نیاز شما اندازه دستگاه میوه خشک کن کم و زیاد می شود. ابتدا نیازهای خود را بدانید و بر حسب نیازها خرید انجام دهید.

5. صدا

به هرحال این دستگاه ها از فن های قوی ساخته شده اند و گاها تولید صدا می کنند. پس باید بدانید دقیقا چه محصولی را برای چه فضایی خریداری می‌کنید.

6. ترموستات

تنظیم دما روی مواد اولیه تاثیر می گذارد. برای همین از ترموستات دستگاه اطمینان حاصل کنید تا نتیجه مطلوب بگیرید.

7. زمانسنج

از آنجایی که فرآیند خشک کردن میوه چند ساعتی طول می‌کند، پس احتمال اینکه فراموش کنید که دستگاه را خاموش نمایید، وجود دارد. وجود تایمر در دستگاه‌های خشک کن خانگی و صنعتی باعث می‌شود که به هنگام اتمام پروسه به شما هشدار دهد.

8. خاموشی اتوماتیک

ویژگی خوبی است که باید درباره اش تحقیق کنید. بعضی از دستگاه های خشک کردن سبزی و میوه این قابلیت را دارند و می توانید بدون استرس با آن کار کنید و اگر هم فراموش کردید، دستگاه خودش خودش را خاموش می کند و اتفاق منفی ای رخ نخواهد داد.

9. متریال سازه

باید به مواد اولیه سازه توجه کنید. دستگاه خشک کن میوه و سبزی انواع گوناگونی دارد که با متریال متفاوتی ساخته شده اند. بسته به نیاز می توانید متریال مناسب را تهیه کنید.

10. تعداد فن

تمامی دستگاه‌های میوه خشک کن مجهز به چندین فن هستند که به هوای گرم اجازه می‌دهد از طریق دیوارهای بیرون آن در سراسر سینی‌ها جریان یابند. نوع این فن ها خیلی متفاوت نیست اما تحقیق ابتدایی راجع به چگونگی آن مفید است.

خشک کردن میوه و سبزی با دستگاه خشک کن میوه و سبزی

خشک کردن میوه و سبزی با دستگاه خشک‌ کن میوه و سبزی یک روش موثر و مدرن برای نگهداری و تبدیل میوه‌ها و سبزیجات به محصولات خشک است.  استفاده از دستگاه خشک‌کن میوه و سبزی از تلفات ریز در محصولات جلوگیری می‌کند و به عنوان یک روش مؤثر در تولید محصولات خشک میوه و سبزی مورد توجه قرار گرفته است.

با استفاده از دستگاه خشک‌ کن میوه و سبزی، می‌توان محصولات را به‌صورت یکنواخت و بهینه خشک کرده و با کیفیت بالا به بازار عرضه نمود. این دستگاه‌ها به صورت صنعتی یا خانگی و با ظرفیت‌های مختلف در بازار موجود می‌باشند، که به انتخاب مناسب و تطابق با نیازها و مقیاس تولید هر شخص کمک می‌کند. با استفاده از دستگاه خشک‌ کن میوه و سبزی، تهیه محصولات خشک شده با کیفیت و ماندگاری طولانی به‌صورت آسان و موثر امکان‌پذیر است.

قیمت دستگاه خشک کن میوه و سبزی

قیمت دستگاه خشک‌ کن میوه و سبزی بستگی به مدل، برند، ظرفیت و ویژگی‌های فنی آن دارد. دستگاه‌های صنعتی و حرفه‌ای با ظرفیت بالا و امکانات پیشرفته معمولاً هزینه‌ی بیشتری دارند، اما مزیت‌های قابل توجهی از جمله سرعت و کارآیی بیشتر و کاهش زمان خشک‌کردن دارند. در مقابل، دستگاه‌های خشک‌کن میوه و سبزی با ظرفیت کمتر و اندازه کوچک‌تر معمولاً هزینه‌ی کمتری دارند اما ممکن است در کارکرد طولانی‌مدت و با حجم بالای محصولات، نیاز به پویایی بیشتری داشته باشند. برای شرکت کاوش صنعت به عنوان تولید کننده دستگاه‌های خشک کننده میوه و سبزی، قیمت‌ها به‌صورت مناسب و رقابتی تعیین می‌شوند تا مشتریان بتوانند به‌راحتی با توجه به نیازها و بودجه‌های خود، بهترین دستگاه خشک‌ کن را انتخاب کنند.
جهت اطلاع از قیمت دستگاه خشک کن میوه و سبزی با کارشناسان کاوش صنعت تماس بگیرید. 

دستگاه خشک کن میوه و سبزی چگونه کار می کند؟

دستگاه خشک‌کن میوه و سبزی کاوش صنعت از جمله ماشین‌آلات تولید مواد غذایی است که نحوه‌ی کار ساده و راحتی دارد. این دستگاه‌ با توجه به مدل و نوع آن‌ها، با استفاده از سوخت‌های مختلف، گرما و حرارت تولید می‌کنند. حرارت تولید شده توسط دستگاه، باعث تبخیر رطوبت و آب موجود در سبزیجات و میوه‌ها می‌شود و در نهایت، میوه و سبزیجات خشکی باقی می‌مانند.

دستگاه میوه و سبزی خشک کن، به تناسب با مدل خود می‌تواند برای تولید حجم بالایی از محصولات خشک میوه و سبزیجات استفاده شود و به طور کامل نیازهای شما را برآورده کند. این دستگاه با قابلیت‌های متعدد و انعطاف‌پذیری، انتخاب مناسبی برای خشک‌کردن محصولات غذایی با هر شکل و اندازه‌ای می‌باشد. با اعتماد به دستگاه‌های خشک‌کن ارائه شده توسط “کاوش صنعت”، شما می‌توانید به‌سادگی و با کیفیت عالی محصولات خشک‌شده میوه و سبزیجات را تهیه کرده و نیازهای بازار و مشتریان خود را به راحتی برآورده سازید

مواد قابل خشک کردن با دستگاه خشک کن میوه

خشک کردن میوه و سبزیجات به روش‌های سنتی همواره در بین مردم متداول و رایج بوده است. با هدف افزایش ماندگاری این محصولات غذایی، مردم از روش‌های خشک کردن سنتی استفاده می‌کردند. اما امروزه، با پیشرفت و توسعه صنعت و همچنین امکان استفاده از انواع میوه‌ها و سبزیجات در فصول مختلف سال، بازار فروش محصولات خشک‌شده به شدت رونق یافته است. این رونق نه تنها بازار داخلی را به‌ رشد تحریک کرده بلکه بازار صادرات این محصولات نیز داغ و پرسود است.

در این مسیر، دستگاه های خشک‌کن‌ نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند. دستگاه‌های خشک‌کن، با تکنولوژی‌های مدرن و قدرت‌مند خود، این امکان را به ما می‌دهند که انواع سبزیجات و میوه‌ها مانند سیب، هلو، زردآلو و… را به صورت خشک‌شده و با کیفیت بالا تهیه کنیم. این محصولات خشک‌شده، جزو میوه‌های خشک پرطرفدار و محبوب در بازار هستند.

شرکت “کاوش صنعت” با ارائه دستگاه‌های خشک‌کن مدرن و با کیفیت، به شما این امکان را می‌دهد که با بهترین روش‌های خشک‌ کردن، میوه و سبزیجات خود را به‌صورت خشک‌شده و با اندازه و کیفیت مطلوب تولید کنید.

خط تولید چیپس میوه

خط تولید میوه خشک و یا چیپس میوه با استفاده از دستگاه‌ خشک کن میوه و سبزی امکان‌پذیر است. اما اگر شما تصمیم به استفاده از دستگاه‌های صنعتی و در ظرفیت‌های بالا برای خط تولید خود دارید، کاوش صنعت پیشنهاد مناسبی است.

کاوش صنعت با افتخار تمامی دستگاه‌های مورد نیاز برای راه‌اندازی خط تولید چیپس میوه را به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید به آسانی و با اطمینان کامل خط تولید چیپس میوه خود را راه‌اندازی کرده و با کیفیت بالا و بهره‌وری بهتر محصولات خود را تولید نمایید. تیم ما با تجربه و تخصص طولانی در این زمینه، آماده است تا نیازها و مشخصات خاص شما را مد نظر قرار داده و بهترین راهکارها را ارائه دهد.

خرید دستگاه خشک کن میوه

نکاتی که به خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی کمک می‌کند

یکی از موضوعات بسیار مهم در خصوص دستگاه های صنعتی موضوع قیمت گذاری می باشد که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. قیمت هر محصولی باید متناسب با نوع آن و نباید خارج از اعتدال باشد.

قیمت دستگاه خشک کن کاوش صنعت بر مبنای توانایی های دستگاه، قابلیت آن در خشک کردن یکنواخت محصول ، ظرفیت خشک کردن ، کیفیت دستگاه و برخی دیگر از فاکتور های مهم دیگر تعیین می شود که در هنگام خرید باید توجه ویژه ای با آن داشته باشید.

قیمت دستگاه خشک کن کانتینیوس کاوش صنعت با توجه به قابلیت های منحصر به فردی که در آن قرار داده شده و کیفیت بالای آن بسیار مناسب می باشد.

لازم به ذکر است این دستگاه با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش طولانی مدت به فروش می رسد و تمامی قطعات آن از بالاترین کیفیت برخوردارند.

دستگاه خشک کن کاوش صنعت دارای 36 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است

برای آگاهی از قیمت دستگاه خشک کن کانتینیوس و دستگاه خشک کن کابینی می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

جهت استعلام قیمت دستگاه خشک کن میوه و سبزی کاوش صنعت با شماره های  09128696407 – 02165464585 تماس حاصل نمایید

گارانتی دستگاه خشک کن میوه

سه سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش

یکی از مهم‌ترین رویکردهایی که شرکت کاوش صنعت به آن افتخار می‌کند، ارائهٔ خدمات پس‌ از فروش شایسته به مشتریان خود می‌باشد. ماشین‌ آلات بسته بندی نیز مانند دیگر انواع ماشین‌های صنعتی استهلاک‌پذیر هستند و بعد از مدتی نیازمند به‌روز رسانی و بهبود عملکرد دارند. از این رو برای تضمین کیفیت بالای خط تولید کارخانه‌ها و آسایش خاطر شما به عنوان یک تولید کننده، کاوش صنعت تلاش می‌کند تا با ارائه خدمات پس از فروش ویژه در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت، رضایت خاطر شما را کسب کند.

کاوش صنعت بعد از اتمام فرآیند نصب و تحویل نیز با پاسخگوی سوالات احتمالی شما، تامین قطعات مورد نیاز و تعمیرات دستگاه‌ها سعی نموده است بهترین و سریع ترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد. گارانتی سه ساله و خدمات پس از فروش ده سالهٔ ما، نشان‌دهندهٔ کیفیت، صداقت و تخصص ماست.

تماس تلفنی

تماس تلفنی

4586 6546 021

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش

09196545217

پشتیبانی انلاین

پشتیبانی انلاین

از طریق ثبت پیغام در وب سایت