دستگاه بسته بندی ادویه - کاوش صنعت
کاوش صنعت
خطوط بسته بندی ادویه

دستگاه بسته بندی ادویه

دستگاه بسته‌ بندی ادویه و به کلی مواد پودری مانند پودر کاکائو یا قهوه، امروزه نیازی اساسی است. با رشد چشمگیر تکنولوژی میزان انتخاب مردم رابطهٔ مستقیمی با بسته بندی آن محصول دارد. این عمل فواید بسیاری دارد و به روش‌های گوناگونی انجام می‌ شود که در ادامه با آن ها بیشتر آشنا خواهید شد

دستگاه بسته بندی ادویه برای چه محصولاتی کاربرد دارد

برای مواد پودری و ادویه جاتی مانند: آویشن، پودر سیر و پیاز و انواع قهوه‌ها و… کاربرد دارد. همچنین در بسته بندی مواد پودری صنعتی مانند: انواع پودر لباسشویی و… نیز از این دستگاه استفاده می‌کنند.

ویدیو دستگاه را مشاهده کنید

خط بسته بندی پودری متشکل از موارد زیر است:

1. ماشین آلات بالابر پودری

2. دستگاه بسته بندی پودری

3. نوار نقاله

بالابر پودری کاوش صنعت مجهز به سنسور جهت قطع و وصل اتوماتيك است. همچنین مجهز به اوگر حلزونی، لوله ، ماردون و مخزن استنلس استيل می باشد.این دستگاه قادر است تا 2 تن محصول را در مدت 1 ساعت به مخزن دستگاه بسته بندی انتقال دهند. دستگاه بسته بندی پودری مجهز به سیستم PLC جهت کنترل کلیه عملکرد دستگاه ، نمایشگر لمسی 7 اینچی و سیستم کنترل سرعت بسته بندی است.

کاوش صنعت را دنبال کنید :

بسته بندی ادویه

انواع دستگاه بسته بندی ادویه‌ جات

1. دستگاه میکسر پودری

مشخصات فنی
جنس بدنه استیل
نوع موتور سه کیلووات ۱۴۰۰ دور
طول و قطر مخزن ۱۰۰ سانتیمتر- ۶۰ سانتیمتر
برق مورد نیاز ۳ ~ ۳۸۰ v
ظرفیت ۲۵۰ لیتر
وزن دستگاه ۴۰۰ کیلوگرlم

دستگاه های بسته بندی ادویه
دستگاه بسته بندی ادویه - کاوش صنعت

2. دستگاه قوطی پرکن پودری

مشخصات فنی
عملکرد دستگاه Electro-Mechanical , Pneumatics
برق مورد نیاز ۳ ~ ۳۸۰ v
توان مصرفی ۳٫۵ kw
هوای مصرفی ۳ – ۴ bar
تعداد بسته بندی ۱۰ – ۳۰ per minute
وزن بسته ۲۰ – ۱۵۰۰ gr
جنس قوطی Plastic – Indications – Glass – Metal – PET
وزن دستگاه ۸۰۰ kg

3. دستگاه ساشه پودری

مشخصات فنی
عملکرد دستگاه Electro-Mechanical , Pneumatics
برق مورد نیاز 1~ 220 v
توان مصرفی 1 kw
هوای مصرفی 4 – 6 bar
تعداد بسته بندی 30-80 per minute
وزن بسته 1 – 50 gr
حداقل ابعاد بسته بندی W : 25 mm – L : 30 mm
حداکثر ابعاد بسته بندی W : 100 mm – L :150 mm
لفاف بسته بندی PVC – OPP – CPP – BOPP – Metallized – Polyethylene
وزن دستگاه 250 kg

دستگاه بسته بندی ادویه
دستگاه بسته بندی ادویه - کاوش صنعت

4. خط بسته بندی پودری

خط بسته بندی پودری متشکل از ماشین آلات بالابر پودری، دستگاه بسته بندی پودری و نوار نقاله است.بالابر پوری کاوش صنعت مجهز به سنسور جهت قطع و وصل اتوماتيك است. همچنین مجهز به اوگر حلزونی، لوله ، ماردون و مخزن استنلس استيل می باشد.این دستگاه قادراست تا 2 تن محصول را در مدت 1 ساعت به مخزن دستگاه بسته بندی انتقال دهند. دستگاه بسته بندی پودری مجهز به سیستم PLC جهت کنترل کلیه عملکرد دستگاه ، نمایشگر لمسی 7 اینچی و سیستم کنترل سرعت بسته بندی است.

5. دستگاه بالابر پودری

دستگاه بالابر پودری مجهز به سنسور جهت قطع و وصل اتوماتيك است بالابر پودری کاوش صنعت مجهز به اوگر حلزونی، لوله ، ماردون و مخزن استنلس استيل می باشد.ارتفاع دستگاه بالابر هنگام ساخت مطابق با ارتفاع دستگاه بسته بندی در نظر گرفته می شود.

خط تولید و بسته بندی ادویه
دستگاه بسته بندی ادویه اتوماتیک

6. دستگاه بسته بندی اتوماتیک پودری پنج طرف دوخت

مشخصات فنی
عملکرد دستگاه Electro-Mechanical , Pneumatics
برق مورد نیاز 3~ 380 v
توان مصرفی 1 kw
هوای مصرفی 4 – 6 bar
تعداد بسته بندی 8-12 per minute
وزن بسته 1000 – 5000 gr
حداقل ابعاد بسته بندی W : 25 mm – L : 30 mm
حداکثر ابعاد بسته بندی W : 100 mm – L :150 mm
لفاف بسته بندی PVC – OPP – CPP – BOPP – Metallized – Polyethylene
وزن دستگاه 250 kg

7. دستگاه بسته بندی اتوماتیک پودری

مشخصات فنی
عملکرد دستگاه Electro-Mechanical , Pneumatics
برق مورد نیاز ۳ ~ ۳۸۰ v
توان مصرفی ۴٫۵ kw
هوای مصرفی 4 – 6 bar
تعداد بسته بندی ۱۵ – ۳۰ per minute
وزن بسته ۲۰ – ۱۰۰۰ gr
حداقل ابعاد بسته بندی W : 50 mm – L : 50 mm
حداکثر ابعاد بسته بندی W : 420 mm – L : 360 mm
لفاف بسته بندی PVC – OPP – CPP – BOPP – Metallized – Polyethylene
وزن دستگاه ۸۰۰ kg

دستگاه بسته بندی ادویه

نحوه کار دستگاه بسته بندی ادویه

خط بسته بندی ادویه جات کاوش صنعت متشکل از ماشین آلات بالابر پودری ، دستگاه بسته بندی و نوار نقاله حمل بسته است. فرآیند بسته بندی اتوماتیک انواع مواد پودری مانند آرد، ادویه جات، پودر کیک، شیر خشک، قهوه ، نسکافه و … توسط این خط تولید انجام می گیرد.

در این خط مواد از طریق بالابر به مخزن منتقل می شود.

این دستگاه از دو بخش فیدر و پکینگ تشکیل شده است. بخش فیدر قسمت بالایی دستگاه است که شامل مخزن ،موتور و مارپیچ ( اوگر) است. مخزن محل ورود محصول توسط بالابر پودری است. وزن دهی محصول از طریق مارپیچ داخل مخزن انجام می گیرد .محصول پس از رسیدن به وزن تعیین شده از طریق قیف خروجی به سمت پکینگ دستگاه می رود. پکینگ بخش پایینی دستگاه است و عمل فرم دهی به سلفون و پر کردن و دوخت نهایی بسته توسط این بخش صورت می گیرد. فرم بسته بندی محصول هم توسط این بخش مشخص می شود. انواع فرم های بسته بندی که توسط دستگاه پکینگ کاوش صنعت می توان تولید کرد :بالشتی ، پاکتی ، چهار طرف دوخت و پنج طرف دوخت است. پکینگ کاوش صنعت انواع مختلفی دارد: پنوماتیک اتوماتیک که تنظیمات سلفون در آن به صورت دستی انجام می شود. حداکثر عرض سلفون در این پکینگ ۴۲ سانتیمتر است. پنوماتیک فول اتوماتیک که تنظیمات سلفون در آن به صورت اتوماتیک انجام می شود. حداکثر عرض سلفون در این پکینگ ۴۲ سانتیمتر است. سروو موتور که قسمت فک دوخت توسط این موتور جابجا می شود. تنظیمات سلفون در این سیستم به صورت اتوماتیک انجام می گیرد.. حداکثر عرض سلفون در این پکینگ ۵۲ سانتیمتر است.

محصول پس از بسته بندی توسط نوار نقاله ای که مقابل دستگاه بسته بندی قرار دارد، جهت جمع آوری منتقل می شود.

قیمت دستگاه بسته بندی ادویه

قیمت دستگاه بسته بندی ادویه به عوامل مختلفی بستگی دارد. محصولات کاوش صنعت در بالاترین کیفیت ممکن تولید شده اند و به نسبت کیفیت و دوام بالای آن ها از قیمت مناسب و اصولی ای برخوردار هستند. در قیمت گذاری باید به صداقت و اعتماد دو جانبه بین تولید کننده و مصرف کننده باور داشت و ما در گروه صنعتی کاوش صنعت دستگاه ها را به بهترین قیمت ممکن عرضه و ارائه می کنیم. برای خرید و دریافت اطلاعات بیشتر درباره دستگاه بسته بندی ادویه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید دستگاه بسته بندی ادویه

برای خرید دستگاه بسته بندی ادویه کاوش صنعت با گارانتی و خدمات پس از فروش و با بالاترین کیفیت و سطح ساخت بالا، می توانید با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما مشاوره دریافت بفرمایید. خرید یک دستگاه خوب و کارامد برای مجموعه داران یا کارخانه داران همواره دغدغه ای بزرگ بوده است و ما در گروه صنعتی کاوش صنعت با شرایط ایده آل فروش دستگاه خیال مشتریان عزیزمان را راحت کرده ایم.

گارانتی دستگاه بسته بندی ادویه

سه سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش

یکی از مهم‌ترین رویکردهایی که شرکت کاوش صنعت به آن افتخار می‌کند، ارائهٔ خدمات پس‌ از فروش شایسته به مشتریان خود می‌باشد. ماشین‌ آلات بسته بندی نیز مانند دیگر انواع ماشین‌های صنعتی استهلاک‌پذیر هستند و بعد از مدتی نیازمند به‌روز رسانی و بهبود عملکرد دارند. از این رو برای تضمین کیفیت بالای خط تولید کارخانه‌ها و آسایش خاطر شما به عنوان یک تولید کننده، کاوش صنعت تلاش می‌کند تا با ارائه خدمات پس از فروش ویژه در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت، رضایت خاطر شما را کسب کند.

کاوش صنعت بعد از اتمام فرآیند نصب و تحویل نیز با پاسخگوی سوالات احتمالی شما، تامین قطعات مورد نیاز و تعمیرات دستگاه‌ها سعی نموده است بهترین و سریع ترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد. گارانتی سه ساله و خدمات پس از فروش ده سالهٔ ما، نشان‌دهندهٔ کیفیت، صداقت و تخصص ماست.

تماس تلفنی

تماس تلفنی

4586 6546 021

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش

09196545217

پشتیبانی انلاین

پشتیبانی انلاین

از طریق ثبت پیغام در وب سایت